And so the adventure begins…

do 14 juli

Ik word wakker. Na een paar seconden schrik ik op. Australië. Vandaag. Met een buik vol kriebels, maar vol overtuiging spring ik uit bed. Drie uur later zwaai ik mijn koffer uit en passeer de douane zonder gedoe. Je kan nu ook al zelf je paspoort checken! Maar wanneer ik dat probeer staat er natuurlijk weer dat er iemand komt om te checken of het klopt. Gelukkig mag ik van de balievrouw door.

De komende uren staat in het teken van wachten. Tijd om de Victoria’s Secret shop te bezoeken. Wat is dat duur, zeg! In de bookshop koop ik ‘The girl on the train’ van Paula Hawkins. Omdat het kan loop ik via de rolband naar de gate en hoor het vertrouwde ‘Mind your step’ aan het einde van elke band. Kort nadat ik bij gate G5 ben aangekomen komt het  Cathay Pacific vliegtuig al aan, dat ons binnen 11 uur naar Hongkong zal brengen. Daar hebben we twee uur voor een volgende vlucht van 9 uur die naar Sydney gaat.

IMG_0151.JPG

Ik hoop dat ik weinig last zal krijgen van mijn oren en dat het stijgen soepel verloopt. Verder heb ik geen idee wat me allemaal te wachten staat. We zullen het zien!

Leave a Reply

