Cannonvale 1/2

wo 3 augustus

We bereiken appartement Sandy Toes. De naam alleen al belooft veel moois. Het strand is heel dichtbij en de zee is zelfs vanuit het appartement te zien.

IMG_1791.JPG
Sandy Toes.
IMG_1653.JPG
Eerst zand en daarna blubber; net als thuis.
IMG_1680.JPG
Gele boeien zijn mijn favoriet.

‘s Middags pakken mijn broer en ik de fietsen die we kunnen lenen. We fietsen langs het water.

IMG_1733.JPG
Mooi plekje om je boot te water te laten.

Na een tijdje kopen we ijs om de warmte een beetje tegen te gaan.

IMG_1738.JPG
Zal ik met de fiets gaan of met de helikopter?
IMG_1743.JPG
Wat ‘n wrak.
IMG_1757.JPG
Simpel leven in Cannonvale.
IMG_1763.JPG
Dit zijn de witte mieren die steken en rondom palmbomen zitten, waardoor je de bomen niet kunt beklimmen.
IMG_1790.JPG
‘s Avonds trekt de zee zo ver weg, dat er opeens een weg ontstaat naar het eiland!
IMG_1792.JPG
Hamburger.

Cannonvale is een heel fijne plaats. Als naar Australië zou emigreren dan zou ik hier wel willen wonen.

Leave a Reply

